piątek, 3 lipca 2015

Nożyczki, różyczki, perełki... czyli słodki wisiorek na lato handmade

Dawno nie było na blogu nic o tematyce handmade. Dlatego na dziś mam dla was krótki post z moim nowym wisiorkiem z zawieszką w kształcie nożyczek :) Idealny na lato i świetnie się komponuje z pastelowymi ubraniami!
 

 
 
Najważniejszym elementem tego wisiorka są srebrne nożyczki z filigranowym zdobieniem :) Jestem całkowicie zakochana w tej zawieszce! Zawiesiłam ją na srebrnym łańcuszku, ale postanowiłam dodać jakiś akcent kolorystyczny :) Padło na różyczkę w lawendowym kolorze, bo jak wiecie, kocham pastelowe kolory i ich połączenia :) Przykleiłam ją do maleńkiej zawieszki w kształcie serduszka z napisem "hand made with love" i zawiesiłam zawieszkę trochę wyżej niż nożyczki. Na koniec dodałam też perełkę przywieszoną tak, by znajdowała się w uszku od nożyczek :) Środek nożyczek ozdobiłam małym kryształkiem :) I gotowe! Teraz to mój ulubiony wisiorek na lato!


 
 
Czy wy też lubicie wisiorki lub inną biżuterię z motywem nożyczek? :)

1 komentarz: