piątek, 19 czerwca 2015

Brokatowe serduszka... nail art i recenzja lakieru Sensique

Brakowało wam nail artów? Dziś chciałam wam pokazać prosty sposób na urocze paznokcie :) Wystarczą tylko dwa lakiery - bazowy i brokatowy top coat :) Przy okazji mam dla was krótką recenzję lakieru Sensique Love Art...Nail Art :)
 
 




Długo zastanawiałam się z jakim lakierem najlepiej komponowałby się brokatowy lakier Sensique :) Jest w kolorze brudnego metalicznego różu i ma wiele ciekawych drobinek :) Postanowiłam wypróbować połączenie z fioletem i bardzo spodobał mi się efekt! :) Jako bazy użyłam lakieru Miss Sporty z serii Lasting Colour nr 495, jest naprawdę świetny, bo wystarcza jedna warstwa. Potem nałożyłam Sensique Love Art...Nail Art nr 198 Sweet Heart. I gotowe :)


 
 
Jeśli chodzi o lakier Sensique to bardzo mnie zauroczył brokatowymi drobinkami o różnych kształtach. Znajdziemy tu serduszka, romby i różnej wielkości okrągłe drobinki. Są w kolorze brudnego różu i mają piękny metaliczny połysk :) W świetle mienią się różnymi kolorami. Wszystko super, ale zdziwiłam się trochę, gdy jedno z serduszek na moim nail arcie odpadło jakąś godzinę po wykonaniu go... Nałożyłam następne serduszko... i też odpadło! Nałożyłam trzecie i to już ze mną zostało ;) Ale to irytujące, kiedy trzeba coś poprawiać tyle razy. Serduszka są po prostu dość duże, a płytka paznokcia jest wypukła. Wystarczy, że serduszko trochę odstaje - wtedy na pewno odpadnie. Zostaje pokryć lakier dodatkowo bezbarwnym top coatem :)
 




Lubicie lakiery z brokatem o różnych kształtach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz