poniedziałek, 29 czerwca 2015

Makijaż brwi... czyli Eyebrow Stylist od Wibo

Po zakupowym szaleństwie w Rosmannie, podczas promocji -49% na makijaż, obiecałyśmy wam recenzje wszystkich zakupionych kosmetyków. Jako pierwszy chciałybyśmy przedstawić wam brązowy żel stylizujący do brwi Eyebrow Stylist od Wibo.




Kosmetyk nakłada się za pomocą szczoteczki przypominającej te od tuszu do rzęs, co czyni go błyskawicznym i wygodnym w użyciu. Sam żel jest koloru brązowego, z zatopionymi w nim drobnymi, złotymi drobinkami, co nadaje mu nieco metaliczny wygląd. Efekt ten nie jest jednak widoczny po nałożeniu na brwi. Stają się one za to nieco przyciemnione, dzięki czemu spojrzenie zyskuje na wyrazistości. Żel układa delikatnie włoski i rozczesuje je, jednak jeśli ktoś szuka mocnego utrwalenia na cały dzień może poczuć się nim zawiedziony. Obiecywanego przez producenta pogrubienia nie udało mi się zauważyć. Mimo to, jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Efekt, jaki można dzięki niemu uzyskać jest delikatny i naturalny, a jednocześnie różnica jest zauważalna. Jestem pewna, że zagości w mojej kosmetyczce na dłużej :)

Czy wy też używacie kosmetyków do stylizacji brwi? :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przyzwyczaiłam się do kupowania w tym sklepie i zazwyczaj wszelkie kosmetyki zmawiam z https://eveline.pl/ gdyż lubię tą firmę. W sumie każda z nas zapewne ma jakieś ulubione kosmetyki i jestem zdania, że się do nich przyzwyczajamy. Ja sobie chwalę przede wszystkim jakość oraz wytrzymałość kosmetyków których używam.

    OdpowiedzUsuń