środa, 27 maja 2015

Testujemy lakiery Astor Quick&Shine... recenzja Glass Of Wine i Before Sunrise

Niedawno Astor wypuścił na rynek nowe lakiery Qucik&Shine. Są to lakiery szybkoschnące – i to jak! Producent podaje, że wystarczy tylko 45 sekund, aby lakier zasechł! Miałam okazję przetestować te nowe cudeńka,  zatem zapraszam do przeczytania recenzji i obejrzenia, jak lakiery wychodzą na paznokciach :)
 



Lakiery Astor Quick&Shine to nie tylko lakiery szybkoschnące. Mają o wiele więcej zalet :) Dla mnie przede wszystkim zaletą jest mega szeroki pędzelek. Z tyłu opakowania znajdujemy informację, że wystarczy jedno pociągnięcie i jedna warstwa lakieru. I rzeczywiście! Co prawda z tym jednym pociągnięciem to różnie bywa, bo zależy jakiej szerokości mamy paznokcie i na ile precyzyjnie nakładamy lakier :) No ale da się. Bardzo mi się spodobał efekt, jaki daje jedna warstwa. Kolory są bardzo intensywne, żywe.
 


Mój wybór padł na kolory 201 Before Sunrise oraz 302 Glass Of Wine. Przyznam, że wybór był bardzo trudny, bo niemalże każdy kolor z tej serii mnie zauroczył :) Nie mogłam też zdecydować, który kolor przetestować najpierw, więc pomalowałam paznokcie od każdej dłoni innym kolorem :) 

 
 
Zaczęłam od Glass Of Wine i od razu zachwyciło mnie to, jak ten kolor pięknie wygląda na paznokciach! :) Taki intensywny kolor czerwonego wina, cudo :) Lakier bardzo łatwo się nakładał a pędzelek z zaokrąglonymi brzegami okazał się bardzo precyzyjny.



Nałożyłam dość grubą warstwę lakieru,  żeby mieć pewność, że nie prześwituje. Producent zapewnia, że lakier schnie tylko w 45 sekund, ale przy grubszej warstwie wolałam nie ryzykować i nie dotykać go zbyt szybko :) Jednak było widać, że zasycha błyskawicznie! No i ten połysk... Jak na lakier o wysokim połysku przystało pięknie odbijał światło :)




Na drugą rękę nałożyłam lakier 201 Before Sunrise :) Spodobał mi się zarówno ten kolor, jak i jego nazwa przywodząca na myśl niebo tuż przed wschodem słońca :) Lakier równie łatwo i pięknie się nałożył! Jak na taki jasny kolor, jestem bardzo zadowolona z krycia jedną warstwą. Ten lakier ma idealny odcień na lato, będzie się pięknie komponował z ubraniami w takim morelowym kolorze :) Before Sunrise oczywiście też pięknie odbija światło. Lakiery są też bardzo wytrzymałe i nie odpryskują tak szybko. Przyznam, że przypadły mi do gustu :)

 
 
Czy wy też lubicie lakiery o wysokim połysku i z szerokim pędzelkiem? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz