wtorek, 5 maja 2015

Kwiaty wiśni na paznokciach... czyli wiosenny nail art

Na dziś mam dla was nail art inspirowany kwiatami wiśni :) Jest to motyw bardzo przypominający opakowanie napoju Arizona :) Sporo jest tutoriali w internecie jak taki wzór zrobić. To chyba moje trzecie podejście i za każdym razem jakoś nie wychodzi idealnie :) Ale zapraszam do obejrzenia efektów :)

 


Jako tło posłużył mi miętowy kolor :) Użyłam lakieru Wibo Gel Like nr 7 Blue Lake. Następnie wyłożyłam trochę czarnego lakieru na papierek i przy pomocy patyczka do zdobienia starałam się namalować gałązki :) Czarny lakier także jest z Wibo - seria Express Growth nr 34. Na koniec oczywiście przyszedł czas na namalowanie kwiatów wisienek :) Użyłam do tego lakieru Miss Sporty Lasting Colour nr 4315. Patyczkiem do zdobienia malowałam plamki większe i mniejsze :) Te większe ciut przypominają kwiaty, bo starałam się nanosić lakier kropeczkami obok siebie, tak by stworzyć płatki :)



 
 
Chyba jeszcze nie raz podejdę do tego wzoru, bo bardzo mi się podoba :) A na koniec jeszcze fotka kwiatków :) Co prawda to ozdobne jabłonki, a nie wisienki, ale są różowe :) Bo wisienki same białe tutaj rosną :)
 
 


Czy wy też lubicie malować kwiaty na paznokciach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz