środa, 28 stycznia 2015

Chłodny błękit i śnieżynki... czyli zimowy nail art

Mróz, śnieg, chłodny wiatr... Dla mnie zima to bardzo inspirujący czas :) Szczególnie uwielbiam obserwować maleńkie, ale jakże piękne śnieżynki spadające z nieba... Szkoda, że tak szybko znikają, kiedy się je złapie :) Dlatego wpadłam na pomysł, jak cieszyć się śnieżynkami dłużej! Postanowiłam je namalować na paznokciach :)




Wybrałam lakier w kolorze chłodnego błękitu jako bazę pod śnieżynki :) Ten kolor kojarzy mi się z mrozem i zimą :) W internecie można znaleźć pomysły na nail art ze śnieżynkami namalowanymi na czerwonym lakierze, ale to wersja świąteczna moim zdaniem :) Chłodny błękit za to nadaje się na całą zimę :) Do malowania śnieżynek użyłam wykałaczki, bo dzięki ostremu zakończeniu pozwala wykonać bardziej precyzyjny wzór. Nałożyłam dużą kroplę białego lakieru na papierek, aby łatwiej maczać w nim wykałaczkę. Następnie zabrałam się za rysowanie śnieżynek na paznokciach :) Okazało się, że to nie takie proste, jak myślałam... Pierwsza próba się nie powiodła, zatem za drugim razem uprościłam wzór śnieżynek i wyszły z tego różne gwiazdki, pięcio, sześcio lub ośmioramienne :) Zdecydowanie będzie trzeba jeszcze poćwiczyć malowanie śnieżynek :)
 
 
 
 
Czy spróbujecie przenieść zimę na swoje paznokcie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz