wtorek, 20 stycznia 2015

Jeszcze cieplej... czyli kolejne rękawki wydziergane na drutach

Odkąd pamiętam uwielbiam zimowe akcesoria. Cieplutkie czapki, szaliki, ocieplacze... Wszystko wykonane z mięciutkich, miłych w dotyku materiałów. Z tego właśnie powodu polubiłam robienie na drutach, które pozwala w prosty sposób samodzielnie wykreować dodatki według własnego pomysłu. Jednym z pierwszych moich projektów są te oto rękawki :)

 


Do ich zrobienia użyłam błękitnej włóczki, jako, iż jest to jeden z moich ulubionych kolorów, na dodatek kojarzący się z zimową aurą :) Za pomocą ściegu francuskiego wydziergałam dwa duże kwadraty odpowiadające wymiarom ręki, po czym zszyłam ze sobą ich boki. Falbanka powstała z cienkiego paska materiału o długości mniej więcej podwojonego obwodu kwadratu, który doszywałam co kawałek, tworząc widoczne na zdjęciu półkola. Na koniec ozdobiłam rękawki guziczkami w kolorze przybrudzonego pudrowego różu :)




Czy wy też lubicie robić na drutach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz