wtorek, 20 stycznia 2015

Trochę elegancji na co dzień... czyli Butik i Camaieu

Zazwyczaj mam ochotę wyglądać słodko lub mrocznie, a nieraz słodko i mrocznie zarazem :) Uznałam, że nie zaszkodzi dodać do tego odrobiny elegancji od czasu do czasu. Zainspirował mnie czarny kapelusz, na który trafiłam w Camaieu :)



 
 
Taki czarny kapelusz pasuje do wielu eleganckich stylizacji :) Pierwsza, jaka przyszła mi na myśl, to welurowa bluzka z H&M z poprzedniego postu, czarna welurowa spódnica z Butika, którą pokażę wam poniżej i ten właśnie kapelusz :)


 
 
Właśnie do tej stylizacji założyłabym ten kapelusz :) Jednak nie miałam go przy sobie robiąc zdjęcie! Ale na pewno sobie wyobrażacie, jak bardzo by pasował do tego stroju :)


 
 
Czas na spódniczkę z Butika :) Jest z czarnego weluru i dzięki temu się nie gniecie. Ma bardzo ładny rozkloszowany krój. Nosi się ją na talię, jest na gumce, więc ładnie się dopasowuje :) Z tego modelu wzięłam rozmiar 34. Przyznam wam się jednak do małej sztuczki :) Na powyższym zdjęciu założyłam pod spód inną spódniczkę z rozkloszowanym dołem, żeby dodać jej trochę objętości :)
 
 
 
 
 
Tutaj ta sama spódniczka w wersji zielonej :) No jak można się oprzeć, kiedy taka śliczna rzecz kosztuje niepełne 20zł? :) Jedyne co mnie zaskoczyło, to dwa odcienie tych spódniczek... Niektóre były w żywym odcieniu zieleni, a inne w trochę ciemniejszym, bardziej stonowanym. Udało mi się znaleźć tą w stonowanej zieleni w rozmiarze 36 :) Ubrałabym do niej koronkową krótką bluzeczkę z H&M z poprzedniego postu i kapelusz z Camaieu :)
 
 
 
 
Na wyprzedaży w Butiku wypatrzyłam jeszcze jedną uroczą spódniczkę :) Jest czarna w kolorowe kwiaty, także do noszenia na talii. Jest pięknie rozkloszowana i układa się bardzo ładnie, mniej więcej tak, jak ułożyłam ją na zdjęciu :) Nie potrzeba do niej żadnej dodatkowej spódniczki, żeby uzyskać taki kształt i za to daję jej dużego plusa :) Ten model też wypadał dość duży, więc wybrałam rozmiar 34.
 
 

 
 
Na koniec ostatni zakup z Butika - miętowy sweterek z koronkowym kołnierzykiem :) Ma złote guziczki, kołnierzyk jest w kolorze ecru. Ten skarb jednak pochodzi z outletu Butika, więc w regularnej sprzedaży już się nie pojawi. Myślę, że pasowałby do jasnej koronkowej spódniczki :)
 
Czy wy też lubicie dodawać odrobinę elegancji do waszego stylu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz