sobota, 8 listopada 2014

Dynie i liście, liście i dynie... czyli jesienna opaska do włosów

Jesień jest dla mnie bardzo inspirującym czasem. W sklepach i na targach pojawiają się kolorowe sztuczne liście i inne jesienne dekoracje. Wszystko w barwach czerwieni, pomarańczy, brązu, ciemnej zieleni... Tym razem udało mi się upolować jesienną girlandę z pomarańczowymi listkami, kilka małych porcelanowych figurek w kształcie dyni, i oczywiście śliczne kolorowe gałązki z liśćmi klonu :) Powstała z tego piękna jesienna opaska na włosy :)


 
 
Na opaskę zużyłam dwa kawałki girlandy. Przymocowanie jej do śliskiej powierzchni opaski okazało się dość trudne, pistolet z klejem nie spisał się tutaj zbyt dobrze. Postanowiłam opleść girlandę wraz z opaską czarną nicią. Nić nie rzuca się w oczy na girlandzie, bo starałam się ją ukryć pod listkami, a girlanda trzyma się idealnie :)
 
 
 
 
Z boku opaski za pomocą pistoletu na klej nakleiłam cztery kolorowe liście oraz figurki z dyniami :) Dynie, choć są z dość ciężkiego tworzywa, są puste w środku. Kiedy nosi się opaskę na głowie ich ciężar nie jest odczuwalny :)
 
 
 
 
Czy wy też lubicie robić ozdoby do włosów? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz