piątek, 21 listopada 2014

Nie kupuj kota w worku... czyli pomysł na wisiorek dla wszystkich kochających koty

Odkąd pamiętam koty to moje ulubione zwierzęta. Uwielbiam nie tylko ich mięciutką sierść, duże, magnetyczne oczy i odgłos mruczenia, ale także ich charakterki i fakt, że stały się symbolami w wielu kulturach, niosącymi bardzo różnorodne skojarzenia. Naturalnym jest więc, iż musiałam w końcu wpaść na pomysł wykonania 'kociej' biżuterii. :)




Za pomocą ozdobnego dziurkacza wycięłam z czarnego papieru maleńkiego kotka i za pomocą pęsety zamieściłam go w szklanej buteleczce. Jako, iż jestem fanką wisiorków na wstążkach, obwiązałam buteleczkę wstążeczką, uprzednio nawlekając na nią metalowy kluczyk, będący dodatkową ozdobą wisiorka.




Dla wygody i ułatwienia na końcach wstążeczki dodałam zapięcie. Wiązanie wstążeczki za każdym dla wielu byłoby zapewne zbyt problematyczne. ;)




Czy wy także lubicie ozdoby, które mają dla was symboliczne znaczenie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz