poniedziałek, 10 listopada 2014

Na górze róże, na dole fiołki... czyli jak ozdobić paznokcie w róże

Jeszcze niedawno zdobienie paznokci wydawało mi się sztuką niemożliwą do opanowania. Jednak setki pomysłów na nail art, które znalazłam w internecie, dały mi motywację, aby zakupić patyczek do zdobienia paznokci i spróbować samemu coś namalować :) Na pierwszy ogień poszedł motyw róż, a oto efekty:
 

 
 
Do wykonania tego motywu wykorzystałam cztery kolory lakierów. Bazę stanowił kolor lawendowy, na którym namalowałam duże różowe kropki, niezbyt dokładnie, bo ich brzegi i tak miały zostać pokryte innym kolorem :) Na kawałek papieru nałożyłam sporą kroplę czerwonego lakieru i maczałam w nim patyczek, po czym od razu nanosiłam lakier wokół dużych różowych kropek. By wzór bardziej przypominał róże, dodawałam czerwoną kropeczkę na środku kwiatów. Następnie nałożyłam kroplę zielonego lakieru na papier i za pomocą patyczka starałam się stworzyć malutkie listki. Może nie wyszło idealne, ale wierzę, że z czasem da się nabrać w tym wprawy...i zaoszczędzić na kosmetyczce ;)
 
 
 
 
Czy lubicie sami zdobić paznokcie? Spróbujecie zrobić motyw róż? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz