niedziela, 30 listopada 2014

Słodkie truskawki... czyli wspomnienie lata na paznokciach

Od kilku dni pogoda się pogorszyła, zrobiło się szaro i bardzo zimno... Spacer w taki chłodny dzień sprawił, że zaczęło mi brakować lata. Jednak nadejdzie ono za kilka miesięcy, a póki co, zostaje znaleźć sposoby na umilenie sobie oczekiwania na nie :) Na myśl o lecie przyszły mi do głowy pastelowe kolory i truskawki. I tak oto pojawił się pomysł na kolejny nail art :)
 
 
 
 
Do wykonania tego wzoru użyłam aż sześciu lakierów, chociaż wystarczyłoby pięć :) Pomalowałam paznokcie na zmianę na błękitno i różowo. Następnie na niektórych błękitnych paznokciach przy pomocy patyczka do zdobienia namalowałam czerwonym lakierem kształt truskawki. Kolejnym etapem był zielony ogonek owoców - tutaj użyłam dwóch odcieni zielonego, by truskawka zdawała się trochę bardziej trójwymiarowa :) Na koniec oczywiście białe kropeczki i truskawki gotowe :)
 
 
Czy wy też lubicie malować paznokcie tak, by przypominały miłe chwile? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz