sobota, 6 grudnia 2014

Śnieżynka w buteleczce na Mikołajki

Dziś Mikołajki, zatem nadeszła pora na świąteczne ozdoby, dekoracje i szykowanie prezentów do buta czy pod choinkę :) Z tej okazji na blogu także musiało pojawić się coś w świątecznym klimacie. Wybór padł na wisiorek w kolorach czerwieni i bieli :)


 
 
Do małej szklanej buteleczki włożyłam białą śnieżynkę wyciętą za pomocą dziurkacza w tym kształcie. Aby śnieżynka się dopasowała do buteleczki, wcześniej wygięłam ją trochę na półokrągły kształt na ołówku, a następnie przy pomocy wykałaczki ułożyłam ją we właściwym miejscu buteleczki. Następnie przygotowałam z papieru miniaturowy lejek, którego koniec włożyłam do buteleczki i wsypałam do środka maleńkie czerwone kuleczki, służące na przykład do ozdabiania paznokci. W korek od buteleczki wbiłam igłę z oczkiem (element do składania biżuterii), którą uprzednio przycięłam kombinerkami, gdyż była za długa. Zawiesiłam wisiorek na srebrnym łańcuszku. Z czerwonej wstążki w białe kropeczki zrobiłam kokardkę i zamocowałam ją z pomocą dodatkowego kółeczka na oczku igły. I gotowe :)
 
Czy lubicie świąteczną biżuterię? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz