poniedziałek, 29 grudnia 2014

Uroczych wzorów ciąg dalszy... czyli zimowe rajstopy i skarpetki

Zima wreszcie nadeszła, nawet śnieg do nas zawitał :) To czas, by ubierać ciepłe rzeczy, a przy okazji przecież mogą być urocze! Trend na skandynawskie wzory w renifery i śnieżynki dotarł także do nas i pojawia się nie tylko na swetrach, ale też na rajstopach, skarpetkach czy legginsach :) Udało mi się upatrzyć ciepłe rajstopki i skarpetki w takie właśnie wzory i nie tylko :)
 
 

 
 
Na początek zimowe rajstopki! :) Są siwo czarne, głównym motywem są paski, na których znajdują się renifery i śnieżynki. Rajstopki są bardzo grube i ciepłe :) Kupiłam je na rynku w promocji za jedyne 13 zł, wcześniej kosztowały 18 zł. Na opakowaniu nie podano jaką mają grubość DEN, podano tylko, że są z bawełny. Dobór rozmiaru też nie był łatwy, jednak sprzedawczyni doradziła, by przy wzroście 165 - 170 cm wziąć rozmiar XL - XXL, bo wypadają dość małe. Obawiałam się, że nogawki będą za długie, jednak rzeczywiście rajstopy wypadają małe i są w sam raz :)
 
 

 
 

Kolejne trzy pary wypatrzyłam na tym samym stoisku na rynku. Ten wzór mnie tak zauroczył, że nie sposób było wybrać tylko jedną parę :) Zdecydowałam, że wezmę czarne, siwe i bordowe. Na białych paskach są bordowe śnieżynki niezależnie od koloru, a pomiędzy paskami rajstopki są ozdobione małymi białymi śnieżynkami :) Kosztowały 13 zł i rozmiarowo wypadały podobnie, jak te w renifery, zatem wybrałam rozmiar XL - XXL.
 
 
 
 
Jakiś czas temu kupiłam na rynku dokładnie takie same rajstopki, jak te powyżej, ale w kolorze brązowym :) Ostatnio po dostawie pojawiły się też w bordowym kolorze, czyli jednym z moich ulubionych :) Opis tego modelu już jest na blogu, jednak opowiem o nich też tutaj :) Rajstopy są w małe kropeczki i kwiatowy wzór z boku nogawki. Są dość ciepłe, jednak raczej jesienne niż zimowe. Przy wzroście 165 - 170 cm sprzedawczyni poleciła rozmiar M/L. Cena także była zachęcająca - 6 zł :) No i to urocze opakowanie! :)
 
 
 
 
Czas na skarpetki! :) Te powyżej znalazłam na rynku za 4 zł. Są jasnoróżowe ze wzorem w renifery, choinki, romby na jasnym pasku i malutkie białe serduszka :) Skarpetki są bawełniane i bardzo ciepłe.
 
 
 
 
Kolejna urocza para skarpetek pochodzi z Tesco, są marki F&F. Są różowo siwe i mają śliczny zimowy wzór w domki, choinki, białe niedźwiadki i odciski ich łapek :) Nie są jednak bardzo grube. Na przecenie kosztowały około 8 zł.
 
 
 
 
Te skarpetki także są marki F&F :) Mają siwo łososiowy kolor i wzór w niedźwiadki i śnieżynki :) Były zapakowane w uroczy woreczek o tym samym wzorze. Dostałam je na prezent, ale jako, że były z metką mogę podać cenę - 10 zł :)
 
 


Dla odmiany kolorystycznej - błękitne skarpetki! :) Jedna para jest w duże białe kropki a druga w renifery, małe białe serduszka i granatowe skandynawskie śnieżynki :) Obie pary pochodzą ze sklepu Szachownica, 3,99 zł za parę.
 
 
 
 
Ostatnie na dziś dwie pary - także ze sklepu Szachownica :) Jedna para jest różowa w siwe kropki, a druga siwa w różowe kropki :) Kosztowały 3,99 zł za parę.
 
Czy lubicie zimowe wzorki na rajstopach i skarpetkach? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz