czwartek, 11 grudnia 2014

Ciepło i uroczo... czyli skarpetki i rajstopy w zimowe wzorki

Zima zbliża się wielkimi krokami, pierwszy śnieg już spadł, zatem nadszedł czas, by wyciągnąć z szafy naprawdę cieplutkie ubrania... I zaopatrzyć się w nowe, cieplutkie i urocze skarpetki na zimę! :) Dzisiaj zatem post będzie zawierał głównie zdjęcia :) Oto, co udało się upolować na tą zimę:


 
 
Te skarpetki w uroczych kolorach szarości i różu udało mi się znaleźć na rynku. Były pakowane po dwie pary, za jedyne 6 zł :) Nie mogłam przegapić takiej okazji i wybrałam dwa komplety, jeden ze śnieżynkami i kropeczkami, a drugi z reniferami. Skarpetki są bardzo grube i ciepłe :)
 
 

 
 
Kolejne słodkie skarpetki z reniferami :) Także upolowane na rynku po 4 zł za parę. Wzór i kolory są tak urocze, że nie szło przejść obok nich obojętnie :)
 
 
 
Wśród tych trzech par za świąteczne można uznać tylko tą ostatnią parę w renifery i gwiazdki, ale trafiły tu razem ze względu na podobną kolorystykę :) Dwie pary są w odcieniu kawy z mlekiem w brązowe wzorki, a jedna para brązowa w kropeczki i z kokardką w kolorze ecru :) Wszystkie wyszukane w sklepie Szachownica po 3,99 zł za parę.
 
 
 
 

Zimowe i bardzo cieplutkie skarpetki frotte w pastelowych kolorach :) Są jednak tak grube, że nie zmieszczą się do każdego buta, ale zawsze można je nosić w domu :) Te trzy pary także upolowałam w sklepie Szachownica, jeśli dobrze pamiętam po 3,99 zł za parę.
 
 
 
 
Ostatnia porcja słodkich świątecznych skarpetek :) Te jednak kupiłam już rok temu, w różnych miejscach. Te pierwsze w kropeczki znalazłam na rynku, nadal się tam czasem pojawiają, zarówno jak i w pasmanteriach, i to niekoniecznie w zimowym okresie... Zatem jest szansa, by na nie jeszcze trafić :) Tą bordową parę znalazłam w Auchan. Ciekawe czy w tym roku też mają takie zimowe skarpetki :) Co do ostatnich nie jestem pewna, ale przypuszczam, że pochodzą z New Look... :)
 
Czas przejść do rajstop w zimowe wzorki :) Wśród zimowej kolekcji w sklepie Centro trafiłam na bordowe rajstopy w takie jakby złote śnieżynki. Kosztowały 14,99zł. Na opakowaniu nie została podana grubość DEN, ale ja bym zdecydowanie tych rajstop nie ubrała na duży mróz :) Raczej nadają się na taką cieplejszą zimę :) Oto kilka zdjęć:
 
 
 
 
 
 
Kolejne zimowe rajstopki znalazłam na rynku za jedyne 6 zł :) Są brązowe w jasne kropeczki i z kwiatowym motywem z boku. Jako grubość podano 280D. Wzór jest na tyle uniwersalny, że nadają się one nie tylko na zimę, ale też na jesień i wczesną wiosnę :) Już nawet samo opakowanie jest tak  ładne, że dodaje rajstopkom uroku :)
 
 
 
 
 
 
Czy wy też lubicie skarpetki w zimowe wzorki? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz