niedziela, 21 grudnia 2014

Szyszki inaczej... czyli jak zrobić mini choinkę

Uwielbiam ozdoby z szyszek :) Są naturalne, ekologiczne i przywodzą na myśl las... No i same spadają z drzew, więc zabierając kilka szyszek z lasu nikomu ani niczemu nie szkodzimy :) Co prawda na święta większość z was chce mieć dużą choinkę... Ale dziś pokażę wam pomysł na małą choineczkę, która może zdobić wigilijny stół :) Można też wykonać kilka takich choineczek i na przykład postawić po jednej przy każdym nakryciu na stole :)
 
 
 
 
Choinka jest dość łatwa w wykonaniu :) Moja jest niewielka, więc starczyły mi na nią niecałe 3 szyszki. Odłamałam łuski szyszek i przycięłam trochę, by były krótsze. Na kartoniku po rajstopach narysowałam koło i wycięłam z niego kształt pozwalający mi zrobić stożek, czyli mniej niż pół koła. Brzegi stożka skleiłam taśmą :) Przy pomocy pistoletu na klej przyklejałam do stożka łuski szyszki, zaczynając od dołu. Naklejałam je kolejno w górę, aż dotarłam do czubka choinki :) I to wszystko! Oczywiście można zrobić większe choineczki, a nawet mniejsze :)
 
Czy spróbujecie zrobić taką choinkę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz