wtorek, 23 grudnia 2014

Świąteczne wstążeczki i dzwoneczki... czyli pomysł na pakowanie prezentów

Wigilia tuż tuż, więc pewnie większość z was już zapakowała prezenty dla swoich bliskich :) Ja się za to dopiero zabieram i chciałam wam podsunąć mój pomysł na ozdobienie prezentów! Już rok temu kupiłam wstążki i kokardki ze świątecznymi wzorami, białe dzwoneczki i czerwono biały skręcany sznureczek :) Nie zdążyłam ich wykorzystać w poprzednie święta, więc przydadzą się na te :)


 
 
Przy tak pięknych wzorach wstążek do zapakowania prezentów wystarczy zwykły brązowy papier :) Część prezentów można przewiązać biało czerwonym sznureczkiem i zrobić z niego kokardę u góry :) Dla słodszego efektu można dołączyć przy wiązaniu kokardy biały dzwoneczek! Brązowy papier można też przewiązać biało czerwoną wstążeczką ze wzorem  i, jeśli prezent jest niewielki, dokleić małą gotową kokardkę :) Wstążeczki mają tylko 1 m długości, więc bardziej się nadadzą do małych prezentów. Sznureczek natomiast ma aż 10 m, więc przyda się przy większych prezentach :)
 
 


Wstążeczki powyżej mają ładne żywe kolory i napisy z życzeniami świątecznymi, dlatego tych wzorów użyłabym do ozdobienia celofanowych paczuszek pełnych pierniczków! :) A paczuszki z pierniczkami oczywiście posłużą jako dodatki do prezentów :)

Czy wy też lubicie ozdabiać prezenty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz