sobota, 20 grudnia 2014

Szyszki i czerwone owoce... czyli prosty świąteczny wieniec

Świąteczny wieniec wcale nie musi być trudny do wykonania i czasochłonny :) Proste rzeczy też dają piękny efekt! W tym projekcie postawiłam na dwa świąteczne kolory - brąz i czerwień. Użyłam jedynie szyszek i czerwonych kuleczek :)


 
 
Podstawę do wieńca zrobiłam z kartonu. Wycięłam go na kształt koła i wewnątrz wycięłam mniejsze koło. Powstałą w ten sposób podstawę pomalowałam na brązowo, żeby nie odróżniała się kolorem od szyszek :) Szyszki przyklejałam za pomocą pistoletu na klej. Układałam je kolejno tak, by się zazębiały, po dwie obok siebie.
 
 
 
 
Na koniec ułożyłam na wieńcu kilka czerwonych kuleczek i kilka takich jakby w cukrze :) Gdy już wybrałam miejsce dla każdej kuleczki, przykleiłam je za pomocą pistoletu na klej.
 
 
  



Zastanawiam się nad dodaniem do wieńca czerwonej kokardy. Ale przyznam, że wśród wszystkich moich wstążek nie znalazłam takiej, która pasuje kolorem do kuleczek... Mimo to taki prosty wieniec też mi się bardzo podoba i myślę, że dobrze się prezentuje wśród pozostałych ozdób pełnych świątecznego przepychu :) Można go także powiesić na drzwiach  :)


 

Czy spróbujecie zrobić sami świąteczny wieniec? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz