poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Jajko z niespodzianką... My Little Pony

Podczas świątecznych zakupów zauważyłam w sklepach różne jajka z niespodzianką :) Moją uwagę przykuły szczególnie jajka z serii My Little Pony, bo nigdy dotąd na takie nie trafiłam! Postanowiłam się skusić na jedno, by sprawdzić, co mogę znaleźć w środku :) W końcu kucyki My Little Pony są takie kawaii, że nie sposób przejść obojętnie obok produktów z nimi :) Różne gadżety i słodycze z tymi postaciami pojawiły się na rynku polskim dość niedawno, podobnie, jak te z Hello Kitty. Dlatego muszę się nimi nacieszyć :) Zapewne jeszcze nie raz pojawią się tu różności z My Little Pony! Ale przejdźmy do zawartości jajka :)
 
 


Opakowanie z Pinkie Pie jest naprawdę urocze :) Aż żal je popsuć, by otworzyć jajko :) Mimo to zajrzałam do środka jajka niespodzianki i znalazłam tam takie oto śliczności :) Paczuszkę różowych cukierków w kształcie serduszek, grzebyczek z Rainbow Dash i naklejkę również z Rainbow Dash :)
 
 



Według papierka informacyjnego w innych jajkach można znaleźć wisiorki, pierścionki, spinki do włosów, nakładki na ołówki i oczywiście więcej grzebyczków z My Little Pony :) No i naklejki :) Chyba najbardziej cieszyłby mnie wisiorek, bo można by go nosić do stylu fairy kei czy decora :) A grzebyczek? No cóż, może nada się do czesania pluszowego kucyka ;) Szkoda, że nie dołączyli małych figurek z kucykami, ale i tak nie żałuję tego zakupu, bo zawartość jajka jest kawaii :) I można się znów poczuć, jak dziecko :)





Czy wy też lubicie jajka z niespodzianką? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz