wtorek, 14 kwietnia 2015

Mięta i brokat... czyli sposób na wyjątkowe paznokcie

Ostatnio zakochałam się w brokatowych paznokciach :) Szukałam jakiegoś wyjątkowego pomysłu na połączenie kolorów. Jako, że uwielbiam kolor miętowy, postanowiłam, że właśnie do niego dobiorę jakiś pasujący brokat :) Udało mi się uzyskać efekt, który bardzo mi się spodobał i zapewne nie raz powtórzę go na paznokciach :)
 

 


 
Na początek nałożyłam na paznokcie lakier ochronny, dzięki któremu paznokcie były wzmocnione i lakier wierzchni dłużej się trzymał :) Następnie użyłam miętowego lakieru Wibo Gel Like nr 7 Blue Lake. Uwielbiam ten kolor :) Gdy lakier dobrze wysechł, nałożyłam grubą warstwę lakieru z brokatem, starając się nałożyć jak najwięcej drobinek. Użyłam lakieru My Secret Nail Art nr 221 Polite Dots, którego recenzję pisałam wcześniej na blogu :) Daje on niesamowity efekt, bo zawiera drobinki różnych rozmiarów w kolorach białym, jasnoróżowym oraz czarnym. Bardzo mi się podoba to połączenie :) Dość długo się naczekałam zanim gruba warstwa lakieru wyschła, ale efekt jest cudowny :) Idealny na wiosnę czy lato!


 
 




Czy wam też podoba się połączenie mięty z brokatem? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz