środa, 1 kwietnia 2015

Prosta dekoracja na Wielkanoc... ptasie gniazdko ze sztucznego sianka

W tym roku wśród wielkanocnych dekoracji najbardziej przypadły mi do gustu ptasie gniazdka :) Z początku wydawały mi się rzeczą trudną do zrobienia, ale po głębszych przemyśleniach okazało się, że można je zrobić na wiele sposobów :) Tym razem pokażę wam gniazdko wykonane z samego sztucznego sianka, oczywiście z jajeczkami w środku :)
 
 


Do wykonania tego ptasiego gniazdka użyłam sztucznego sianka w naturalnym słomianym kolorze. Poza tym przydała mi się też igła :) Trochę większą garść sianka uformowałam w dłoniach, okręcając włókienka dookoła. Gdy kształt wychodził dość płasko, wciskałam środek palcami, by gniazdko nabrało zaokrąglonego kształtu. Skręciłam też trochę sianka w wianek, by dołożyć je na górę i dodać gniazdku wysokości. To gniazdko jest jednak większe od pozostałych z wcześniejszych postów i jest samodzielną ozdobą, więc trzeba było zabezpieczyć je przed rozsypaniem się :)


 


Z sianka, jakie mi zostało wyciągnęłam kilka pojedynczych nitek, jak najdłuższych. A następnie nawlekłam jedną z nich na igłę i postanowiłam, że pozszywam gniazdko :) Kilka takich nici przeszyłam w różnych miejscach gniazdka, i dzięki temu mam pewność, że nic mi się nie rozpadnie :)
 
 
 
 
Czas przystąpić do dekorowania gniazdka :) Użyłam do tego trzech styropianowych jajek przepiórczych :) Przykleiłam je do gniazdka klejem z pistoletu. Postanowiłam dodać z fioletowy kwiatek z cyrkonią na środku, by dodać gniazdku wiosennego uroku :)  Taka dekoracja świetnie się komponuje z innymi pastelowymi kolorami i świeżymi roślinami, na przykład z bluszczem, czy świeżą gałązka :)
 
 


Już niedługo kolejny post z wielkanocnymi aranżacjami, które powstały podczas fotografowania ozdób :) Zaglądajcie na bloga! :)
 
Czy spróbujecie zrobić takie gniazdko z sianka? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz