niedziela, 19 kwietnia 2015

Słodkie akcesoria do makijażu...czyli pędzelki, zalotka i patyczek do zdobienia paznokci

Chyba każdy z nas lubi otaczać się przedmiotami, które mu się podobają. Często dotyczy to także przedmiotów codziennego użytku. Wybierając je sugerujemy się nie tylko ich przydatnością i jakością. Często na naszą decyzję wpływ ma także wygląd przedmiotu. Oczywiście ja nie jestem w tej kwestii wyjątkiem ;) Dlatego dziś chciałabym pokazać wam kilka akcesoriów do makijażu, które są nie tylko przydatne, ale także po prostu ładne. 




Pierwszy z nich to malutki zestaw pędzelków do makijażu, który zmieści się w każdej torebce, pozwalając nam w każdej chwili łatwo i szybko poprawić makijaż :) Pędzelki spakowane są w praktyczne, przeźroczyste etui zapinane na metalowy zatrzask. Dodatkowo etui posiada metalowy łańcuszek pozwalający przypiąć je np. do zamka wewnątrz torebki, aby móc zawsze szybko je odnaleźć.




W skład zestawu wchodzą: pędzelek do pudru, szczoteczka do rzęs i brwi, pędzelek do brwi, pędzelek do cieni oraz pędzelek do ust. Czyli wszystko co najpotrzebniejsze :) Zestaw zakupiłam w hipermarkecie Real za około 5zł.




Kolejnym zakupem, również z Reala, jest zalotka do rzęs marki Ewa Schmitt Boutiqe z kolekcji Aksamitny Dotyk. Jest to moja pierwsza zalotka, dlatego brakuje mi porównania, ale uważam, że sprawuje się dobrze :) Przykuła moją uwagę swoim rozmiarem - jest bowiem mniejsza od większości zalotek, dlatego łatwiej zmieści się w podręcznej kosmetyczce. Nie bez znaczenia była także rączka zalotki - różowa, przyozdobiona na dodatek lawendowymi serduszkami wykonanymi z gumy aby ułatwić trzymanie zalotki i zapobiec wyślizgiwaniu się jej z rąk.




Zalotka również kosztowała mnie około 5zł.




Na koniec zostawiłam uroczy patyczek do zdobienia paznokci, który zamówiłam z Chin poprzez serwis Ebay.com. Zapłaciłam za niego około 3zł. Patyczek posiada ostre zakończenie umożliwiające precyzyjną aplikację lakieru. Wybrałam właśnie ten, gdyż zauroczył mnie plastikowy kryształek, jakim go przyozdobiono. Niestety aukcja nie pozwalała na wybór koloru kryształku jaki dostaniemy, ale i tak jestem z niego bardzo zadowolona :)

Czy wy też macie swoje ulubione, słodkie akcesoria? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz