środa, 8 kwietnia 2015

French manicure trochę inaczej... czyli nail art imitujący francuski manicure

Do wykonania french manicure trzeba użyć samoprzylepnych paseczków, by wszystko było równo. Ale co, jeśli nie mamy takich pod ręką, a chcemy uzyskać delikatny efekt zdrowych i zadbanych paznokci? Można wykonać nail art imitujący french manicue :)




Do wykonania tego nail artu użyłam trzech lakierów. Całe paznokcie pomalowałam przejrzystym białym lakierem Colo Rama Maybelline New York nr 51. Następnie przy użyciu patyczka do zdobienia nałożyłam biały nieprzezroczysty lakier na końcówki paznokci. Nie musi być idealnie równo - bez paseczków to i tak byłoby trudne, a poza tym to nie koniec wzoru :) Mój biały lakier to nr 253 z serii miniMAX Eveline Cosmetics. Gdy końcówki wyschły, nałożyłam trochę różowego lakieru na papier i przy pomocy patyczka do zdobienia malowałam kropki na linii, gdzie kończył się biały nieprzezroczysty lakier. Kropeczki są jedna przy drugiej i się stykają. Niestety troszkę się zlewają, ale to już kwestia wprawy :) Różowy lakier to nr 906 miniMAX Eveline Cosmetics. Ale z kolorami kropek można zaszaleć w takim nail arcie, bo do bieli pasuje mnóstwo kolorów :)
 
 
 
 
Czy spróbujecie wykonać imitację french manicure'u? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz