sobota, 11 kwietnia 2015

Wiosenna bransoletka... czyli kwiaty na ręce

Uwielbiam nosić wiosną różne rzeczy mające motyw kwiatów :) Zimą też mi się zdarza, ale wiosny bez kwiatów sobie nie wyobrażam. Ubrania i torebki w kwiaty to jednak nie wszystko. Lubię, gdy ten motyw pojawia się też w biżuterii na różne sposoby :)  Dziś chcę wam pokazać bransoletkę, którą zrobiłam specjalnie na wiosnę i lato :)
 

 
 
Wykonanie tej bransoletki zajęło mi niewiele czasu :) Użyłam gotowej bazy do bransoletki uplecionej z różowego rzemyka. Na jej końcach już były zapinki. Ale taką bazę łatwo upleść samemu i dołączyć zapinki za pomocą zaciskanych końcówek :) By ozdobić bransoletkę potrzebowałam trzech sztucznych kwiatów w kolorze różowym i kleju - może być klej Magic bądź jakiś klej cyjanoakrylowy, który szybko schnie. Wystające końcówki od spodu kwiatków wpasowałam pomiędzy upleciony rzemyk, wyjęłam je, pokryłam klejem i włożyłam w te wybrane miejsca. I gotowe, musi tylko wyschnąć :) Inspirację do wykonania takiej bransoletki znalazłam w stylu lolita, gdzie pojawiają się mankieciki z kwiatami na ręce. Jednak uprościłam to do bransoletki, by pasowało do różnych wiosennych stylizacji :)
 
 
 

Czy wam też podoba się pomysł noszenia kwiatów na ręce? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz