wtorek, 14 kwietnia 2015

Urocze kucyki My Little Pony... czyli pluszowa Rarity

Od jakiegoś czasu rozglądałam się za pluszowym kucykiem My Little Pony :) Te postacie są naprawdę przesłodkie - te wielkie oczy, duża głowa, małe ciałka i bujne grzywy. Jednym słowem kawaii :) I pomyśleć, że jako dziecko nie interesowałam się kucykami! Ale na wszystko jest kiedyś pora :) Postanowiłam kupić sobie pluszową Rarity :)
 

 
 
 
Poszukiwania idealnego pluszowego kucyka jednak okazały się trudniejsze niż sądziłam. Zazwyczaj są one kiepsko odwzorowane bądź cena jest bardzo wysoka. Ale pewnego dnia zupełnie przypadkiem trafiłam na wyjątkową serię tych kucyków na pasażu w bydgoskim Tesco :) Jest tam niewielkie stoisko, na którym można znaleźć między innymi pluszaki z bajek. I ku mojemu zdziwieniu właśnie tam znalazłam idealną Rarity :)
 
 


 
 
Kucyk jest dość duży, ma około 27 cm wysokości.  Jest z miękkiego pluszowego materiału :) Kształt grzywy i ogonka też są bardzo ładne. A co najważniejsze, oczy i znaczki są wyszywane, przez co mam pewność, że nie będą odpadać jak te nadrukowane :) Cena kucyka także okazała się całkiem znośna, jeśli dobrze pamiętam było to 29 zł. Jeśli przyjrzycie się jej szyi, zauważycie mały wystający element. Wczoraj odkryłam, że to przycisk, po naciśnięciu którego Rarity śpiewa piosenkę po polsku :) Z tej serii były dostępne jeszcze Pinkie Pie, Rainbow Dash i Twilight Sparkle. Myślę, że jeszcze się na którąś z nich skuszę, bo są naprawdę prześliczne! :)
 
 

 
 

Czy wy też lubicie kucyki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz