niedziela, 26 kwietnia 2015

Lakier niczym kwiaty sakura... czyli nail art z brokatem w kształcie kwiatów

Uwielbiam wiosnę przede wszystkim za to, że wszędzie dookoła rozkwitają kwiaty :) Najpiękniej prezentują się kwiaty wiśni... Jakiś czas temu na blogu pokazałam wam lakier My Secret, którego brokatowe drobinki bardzo mi przypominały kwiaty sakura :) A dziś pokażę wam, jak wyszedł mi nail art przy użyciu tego lakieru :)



 
Jako bazy użyłam cukierkowo różowego lakieru Miss Sporty Lasting Colour nr 4315 :) Na to nałożyłam lakier My Secret z serii Nail Art nr 237 Pink Mist, który zawiera urocze białe kwiatki i różowe drobinki brokatu większe i mniejsze :) Co prawda ciężko wydostać te kwiatki z lakieru i ułożyć je w odpowiednim miejscu, ale efekt i tak mi się podoba :) Na lakier warto nałożyć dodatkowo top coat, żeby mieć pewność, że kwiatki nie odpadną, bo zdarza się, że trochę odstają od paznokcia.
 
 
 

Czy wam też się podoba efekt, jaki daje lakier z brokatowymi kwiatkami? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz