niedziela, 12 kwietnia 2015

Kwiaty wiśni we włosach... czyli prosty sposób na zrobienie wianka na głowę

Nareszcie kwiaty wiśni rozkwitają! Już się nie mogłam ich doczekać :) Robi się naprawdę wiosennie na dworze :) A wiosna zawsze kojarzy mi się z wiankami z kwiatów na głowie. I stąd mój dzisiejszy post o tym, jak można samemu zrobić bardzo prosty i uroczy wianek z kwiatami wiśni na głowę :)
 


 


Z początku wykonanie wianka wydawało mi się dość trudne. Pojawiały się dylematy czego użyć jako bazy, jak naklejać kwiaty, by dobrze to wyglądało i się trzymało. Jednak inspiracja przyszła, kiedy w kwiaciarni ujrzałam sztuczne gałązki z kwiatami wiśni :) Piękne biało różowe kwiaty z dobrze odwzorowanymi pręcikami, a do tego na brązowej gałązce - ideał :) Nawet są zielone listki! Kupiłam dwie takie gałązki :) I właściwie jedyne co zrobiłam, to splotłam je ze sobą :) Najpierw splotłam dolne części gałązek owijając jedną wokół drugiej i przyłożyłam gałązki do głowy, by dopasować objętość. A potem splotłam górne części gałązek :) Wszystko się ładnie trzyma, nawet nie użyłam sznurka czy nici :) Dosłownie kilka minut pracy, a efekt jak ze sklepu! :)






Czy wy też lubicie wianki z kwiatów na włosy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz