poniedziałek, 24 listopada 2014

Wyraź siebie... czyli jak w prosty sposób wykonać spersonalizowaną biżuterię

Chciałabym pokazać wam dzisiaj jak niewiele, prócz pomysłowości, potrzeba aby móc własnoręcznie wykonać biżuterię czy innego rodzaju ozdoby. Za przykład posłuży jeden z moich ulubionych wisiorków.




Jego bazą stał się mały, wykonany z drewna ptaszek, którego wypatrzyłam wśród wielu innych słodkich drobiazgów w moim ulubionym sklepie plastycznym. Jego kolorystyka przywodzi mi na myśl barwy jesieni przywracając wspomnienia miłych chwil opatrzonych jesiennymi krajobrazami, a materiał wykonania kojarzy się z przytulnymi, wykonanymi z drewna wnętrzami uwieńczonymi ciepłem kominka, oraz, oczywiście, ze sztuką rzeźbienia w drewnie, która od zawsze mnie fascynowała.




Uznałam, że najlepiej pasować do niego będzie delikatna wstążka, jako iż sama figurka jest bardzo leciutka. Wybrałam taką w kolorze brązowym, który uwielbiam, i który pasuje stylistycznie do zawieszki, po czym po prostu ją na nią nawlekłam i zawiązałam. Na koniec dodałam już tylko zapięcie... i gotowe! :)




Czy wy także lubicie własnoręcznie wykonywać biżuterię oraz inne dodatki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz