piątek, 6 marca 2015

Mięta i róż... czyli pastelowy nail art

Kiedy wychodzi słońce można poczuć już klimat wiosny :) Zatem postanowiłam wrócić do pastelowych kolorów, które tak bardzo mi się kojarzą z tą porą roku. Pierwszą myślą było ozdobienie paznokci w pastelowych kolorach :) Wybrałam kolory miętowy i różowy.




Z początku plan był prosty, miętowe tło i różowe kropeczki :) Jednak zachciało mi się namalować na co drugim paznokciu paseczki... Niestety przy użyciu patyczka do zdobienia wyszły niezbyt prosto i równo, więc domalowałam pomiędzy nimi kropki. Oj chyba zrobię ten nail art jeszcze raz i postaram się bardziej o dokładne wykonanie, bo bardzo podoba mi się to połączenie kolorów :)
 
 
 
 
Przypuszczam, że następnym razem zostanę przy motywie kropeczek ;) Użyłam tutaj dwóch lakierów, miętowego i różowego. Miętowy jest z serii Extreme Nails marki Wibo, nr 492. Jego odcień bardziej przypomina błękit na zdjęciu, ale w rzeczywistości to bardzo uroczy miętowy kolor :) Do wykonania kropek i kresek użyłam lakieru z serii miniMAX marki Eveline Cosmetics, nr 906.
 
Czy wy też lubicie łączyć pastelowe kolory na paznokciach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz