wtorek, 17 marca 2015

Słodkie kryształki... czyli paznokcie niczym cukrowa posypka

Co zrobić, by mieć słodkie paznokcie? Hm... Można pomalować je tak, by przypominały cukier :) A najlepiej słodką, różową cukrową posypkę :) Kilka lakierów, które ostatnio kupiłam, zainspirowało mnie do stworzenia dość prostego, ale efektownego nail artu :) Tym razem nie malowałam wzorów na paznokciach, ale za to postawiłam na ich strukturę :) Oto moje cukrowe paznokcie:





Do wykonania tego nail artu użyłam trzech lakierów. Jako bazę nałożyłam jaśniutki różowy lakier z perłowym połyskiem Wibo, nr 12 z serii Extreme Nails. Kolejnym etapem było nałożenie lakieru, przypominającego cukrową posypkę :) Użyłam różowego lakieru nr 4296 z serii Crush On You firmy Miss Sporty. Ten cudowny lakier daje wyjątkową chropowatą strukturę niczym piasek, albo właśnie cukier :)
 
 
 
 
By paznokcie nie wyglądały zbyt monotonie postanowiłam dodać do nich trochę koloru :) Wybrałam lakier My Secret z serii Nail Art., nr 229 Red Rosses With White Dots. Jego drobinki także przypominają mi cukrową posypkę do zdobienia słodyczy :) By zachować strukturę poprzedniego lakieru najlepiej nakładać drobinki wykałaczką, bądź punktowo dotykać paznokcia pędzelkiem z drobinkami. Ale nawet jak pomalujemy całe paznokcie tym bezbarwnym lakierem, to strukturę poprzedniego lakieru i tak będzie widać :)
 
 
 
 
Czy wy też spróbujecie stworzyć cukrową posypkę na paznokciach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz