sobota, 21 marca 2015

Tajemniczy kluczyk... czyli wisiorek w stylu Alicji w Krainie Czarów

Klucze to chyba jedne z najbardziej magicznych i tajemniczych przedmiotów :) Kto wie, do jakiego zamka pasuje dany kluczyk i co też się za tym zamkiem kryje... Osobiście uwielbiam wszelkie klucze, kluczyki, najbardziej lubię te zdobione, filigranowe :) Bardzo lubię ich używać we własnoręcznie tworzonej biżuterii :) Kojarzą mi się z "Alicją w Krainie Czarów" i kluczykiem, który otwierał drzwi do zaczarowanej krainy! Ostatnio wpadłam na pomysł zrobienia takiego oto wisiorka:
 
 
 
 
Dużą zdobioną zawieszkę w kształcie klucza zawiesiłam na brązowym rzemyku za pomocą kółeczka. Wszystkie metalowe elementy są w kolorze starego złota. Na końcu rzemyka za pomocą zaciskanych końcówek do sznurków i rzemyków zamocowałam zapinkę typu karabińczyk i kółeczko. Kawałek bawełnianej koronki w kolorze ecru przewiązałam na kształt kokardy na kluczyku :) By dodać wisiorkowi więcej uroku, postanowiłam dodać małą perełkę. Nadziałam ją na igłę z płaską główką, końcówkę igły zagięłam na okrągły kształt i zawiesiłam perełkę na tym samym kółeczku co kluczyk. I gotowe! :)
 
 
 
 
Taki wisiorek idealnie pasuje do stylu gyaru, mori, a nawet do lolity :) Mam jeszcze kilka wisiorków z kluczykami, które muszę wam pokazać! :) Zaglądajcie na bloga!
 
Czy wy też lubicie biżuterię z kluczykami? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz