niedziela, 22 marca 2015

Modny dodatek do stroju... czyli brokatowe paznokcie z efektem 3D

Błyszczące akcesoria i dodatki zawsze będą modne i dziewczęce :) Róż i brokat wcale nie muszą wyglądać tandetnie i plastikowo, jeśli tylko użyjemy ich odpowiednią ilość! Więc może tak zamiast krzykliwych akcesoriów postawić na ciekawe paznokcie? :) Taka odrobina różu nie zaszkodzi żadnej dziewczynie :) Zatem mam dziś dla was kolejny brokatowy nail art :)


 

 
Do wykonania tego nail artu użyłam najpierw lakieru w dość intensywnym, słodkim różowym kolorze - nr 906 z serii miniMax Eveline Cosmetics :) Gdy lakier dobrze wysechł, zabrałam się za nakładanie drugiego lakieru, tym razem brokatowego z błyszczącymi drobinkami :) Jest to lakier Essence z serii Effect Nail Polish, nr 16 Lovely, maybe z dopiskiem na nakrętce "twinkling bling bling" :) Pisałam o tym lakierze w jednym ze starszych postów z recenzjami lakierów, ale przypomnę, że jest to lakier, który daje efekt 3D i ma służyć nam niczym modne akcesoria :)
 
 


 
 
Producent podaje, że dla najlepszego efektu należy nałożyć dwie warstwy lakieru. Ja jednak zrobiłam to inaczej :) Nałożyłam jedną warstwę najpierw malując paznokieć tym lakierem, a potem dotykając paznokieć punktowo tak by nałożyć jak najwięcej brokatu :) Przy zwyczajnym malowaniu na paznokciu zostało niewiele okrągłych drobinek, ale za to paznokieć pokrył się drobniutkim różowym brokatem, dającym wspaniały połysk :) Nałożenie na to grubszej warstwy lakieru z drobinkami sprawiło, że zatopiły się one w lakierze i rzeczywiście zaczęły przypominać dekorację 3D :)
 
 
 
 
Przyznam, że jestem zachwycona tym lakierem :) Daje naprawdę piękny połysk! Nie wiem, czy zdjęcia są w stanie oddać blask tych wszystkich drobinek, ale ja cały czas zerkam na paznokcie i podziwiam różowe refleksy widoczne w świetle :) Myślę, że te paznokcie idealnie pasują do stylu gyaru! :) Jeszcze jakby dodać parę akcesoriów jak kwiatki czy kokardki... Hm, na pewno spróbuję i pokażę wam efekty :)
 
Czy wam też podoba się taki błyszczący efekt na paznokciach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz