środa, 11 lutego 2015

Nail art na Tłusty Czwartek... czyli donuty na paznokciach

Pewnie już kończycie pieczenie pączków na jutro :) A skoro praca w kuchni zakończona, można pomyśleć o swoich paznokciach! :) Ale żeby zbytnio nie odbiegać tematyką od pączków, mam dla was pomysł na ozdobienie paznokci specjalnie na Tłusty Czwartek! :) Pokażę wam jak zrobić donuty na paznokciach :) Oczywiście można tak ozdobić paznokcie nie tylko od święta, ale też na co dzień, żeby zawsze mieć coś słodkiego przy sobie :) No przynajmniej do oglądania, bo zjeść się takich pączków z dziurką nie da :)
 
 
 
 
Zaczęłam od pomalowania paznokci na lawendowy kolor. Donuty powinny być brązowe, ale nie miałam takiego lakieru, więc...po prostu go zrobiłam :) Na kawałek papieru nalałam dwie duże krople lakieru w kolorze nude, na to dodałam kroplę bordowego lakieru i kroplę żółtego, po czym wymieszałam je wykałaczką :) Taka mieszanka starczyła na narysowanie kółeczek na paznokciach jednej dłoni, więc trzeba było powtórzyć mieszanie kolorów. I tak pierwsza porcja już zaczynała gęstnieć, więc lepiej rozrobić lakier dwa razy. Oczywiście jeśli macie lakier w brązowym odcieniu lub ciemny odcień koloru nude, to nie ma sensu mieszać różnych kolorów :)
 
 
 
 
Gdy pączki trochę wyschły, przyszedł czas, by je polukrować! :) Zarówno pączki jak i lukier malowałam wykałaczką, bo ma ostre zakończenie, pozwalające na większą precyzję. Do namalowania lukru użyłam białego i różowego lakieru na zmianę :) Na koniec dodałam małe błękitne kropeczki, by wyglądały jak posypka. I gotowe! :) By wzór się dłużej utrzymał, można pokryć paznokcie bezbarwnym lakierem :)
 
Czy wy też spróbujecie namalować donuty na paznokciach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz