niedziela, 1 lutego 2015

Coś na deser w ładnej oprawie... czyli naczynia z Home&You i papilotki z Empika

Uwielbiam umilać sobie popołudnia deserami! :) Jednak sam deser to nie wszystko, nic bardziej nie poprawia nastroju jak oprawa :) Nawet bardzo prosty deser może wyglądać uroczo, jeśli go ładnie podamy! Trochę ładnych naczyń i kolorowe papilotki sprawią, że nawet babeczka z mikrofalówki i cappuccino w proszku będą prezentować się o niebo lepiej :) A co za tym idzie, umilą nam weekendowe popołudnie! Na taką ładną oprawę wcale nie trzeba wydać majątku :) Pokażę wam dziś kilka naczyń z wyprzedaży w Home&You i urocze papilotki z wyprzedaży w Empiku :)
 
 
 

Mój deser na niedzielne popołudnie :) Postanowiłam przygotować "Babeczkę z kubeczka" w papilotce, zamiast w kubeczku. Na zdjęciu powyżej użyłam błękitnej papilotki z Tesco marki F&F Home z motywem w bałwanki :) Babeczkę podałam na zdobionym talerzyku. A do picia rozpuszczalne cappuccino w uroczej filiżance :)
 
 
 
 
 
Home&You to jedna z moich ulubionych marek z naczyniami i nie tylko :) Zawsze znajdzie się tam coś uroczego, i to za niewielkie pieniądze, szczególnie gdy jest wyprzedaż lub jakaś promocja :)
 
 

 
 
I jeszcze jeden zimowy kubeczek z Home&You :) Myślę, że będzie się świetnie nadawał do gorącej czekolady, bo dzięki nakryciu napój zachowa ciepło na dłużej :) A przykrywka ze świątecznym motywem lukrowanej babeczki z posypką i cukierkiem zdecydowanie poprawi nastrój w zimowe wieczory :)
 
 
 
 
Oczywiście babeczki nie byłyby takie śliczne, gdyby nie papilotki, w których je pieczemy! :) Najsłodsze wzory, zarówno zimowe, jak i świąteczne znalazłam w Empiku :) Kupiłam te papilotki już po świętach, ale można je wykorzystać przez całą zimę :) Albo zostawić na przyszłe święta!

 
 


 
 
Czy lubicie podawać desery w ładnej oprawie? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz