piątek, 13 lutego 2015

Walentynkowy nail art... czyli serduszka na paznokciach, ale bardziej gotyckie

Skoro już jesteśmy przy serduszkach i wszelkich walentynkowych tematach, to czemu by nie zrobić walentynkowych paznokci :) Pokażę wam dziś prosty nail art, który bez problemu wykonacie sami. Ale żeby było trochę mroczniej i bardziej gotycko użyjemy czerni i czerwieni :)
 
 
 
 
Zaczynamy od pomalowania paznokci na czarno :) Gdy lakier już wyschnie, można przystąpić do malowania serduszek. Wystarczy nam do tego wykałaczka, ale jeśli macie patyczek do zdobienia paznokci z kulką też się nada :) Ja użyłam patyczka z kulką właśnie, bo łatwiej było nim malować okrągłe części serduszek. Wylewamy sporą kroplę czerwonego lakieru na papierek i patyczkiem malujemy serduszka :) Ja robiłam dwie kropki lakieru obok siebie i wyciągałam od nich linię tak, by tworzyły serduszka. I gotowe! :)
 
Czy spróbujecie namalować takie serduszka? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz