niedziela, 1 lutego 2015

Szlafrok i puchowe kapcie... czyli sposób na leniwą niedzielę

Niedziela to taki dzień, który większości z nas kojarzy się z nic nie robieniem, relaksem i całkowitym spokojem :) Szczególnie zimą, gdy za oknem leży śnieg, na dworze wieje zimny wiatr, nachodzi mnie ochota na dzień spędzony w zaciszu domowym, w puchatym szlafroku i cieplutkich kapciach :) Oczywiście nie może to być zwyczajny szlafrok i kapcie! Ich wzór i kolor muszą mi dodatkowo poprawiać humor :) Dlatego na tą zimę kupiłam sobie na wyprzedaży F&F w Tesco szlafrok i kapcie które mnie zauroczyły :) Może nie pasują do siebie wzorem jako komplet...ale każdą z tych rzeczy z pewnością można określić mianem kawaii! :)
 
 



 
 
Ten szlafrok z polaru tak mnie zauroczył, że nie mogłam przejść obok niego obojętnie! :) Jest w kolorze jasnej przytłumionej zieleni, ze wzorem w białe króliczki :) Ma kaptur i dwie kieszenie, jest wiązany w pasie. I bardzo cieplutki :)
 
 
 
 
Na wyprzedaży w Tesco trafiłam też na te urocze, cieplutkie kapcie :) Co prawda nie pasują do szlafroka kolorem, bo są czerwone w białe kropeczki, ale zawsze można je nosić osobno :) A zresztą...niedzielne lenistwo rządzi się swoimi prawami, na co komu zasady o łączeniu kolorów :) Kapcie są z polaru, wewnątrz mają mięciutki puszek. Pod spodem mają podeszwę antypoślizgową. Do tego ozdobione są czerwoną kokardką :)
 
Czy wy też lubicie spędzić czasem wolny dzień w szlafroku? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz