środa, 25 lutego 2015

Róż i kropeczki... czyli jak dopasować wzór na paznokciach do spódniczki

Uwielbiam kiedy kolor moich paznokci jest taki sam, jak kolor jakiegoś elementu ubrania bądź dodatku :) Wtedy paznokcie i strój tworzą pewną całość i widać, że strój został dobrany do paznokci, bądź kolor paznokci do stroju. Odkąd nauczyłam się co nieco ze sztuki zdobienia paznokci, pomyślałam, że prócz koloru można dobrać do stroju też wzór paznokci :) Tym razem inspiracją stała się różowa spódniczka w czarne kropki. Zatem ozdobiłam paznokcie tak, by do niej pasowały :)




 



Taki wzór jest bardzo prosty i bardzo efektowny :) Użyłam tylko dwóch kolorów lakieru, różowego i czarnego. Kropki namalowałam za pomocą patyczka do zdobienia paznokci. Podoba mi się to połączenia kolorów, bo czarne kropki sprawiają, że nail art jest widoczny z daleka :)





Czy wy też lubicie paznokcie dopasowane do stroju? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz