niedziela, 22 lutego 2015

Czapka Kot - fiolet... czyli recenzja kociej czapki PaperCats

Jak być kawaii przez całą zimę? Najlepiej zmienić się w kota :) Mój ulubiony zimowy dodatek to czapka z kocimi uszkami :) Nie wyobrażam sobie zimy bez niej! Odkąd pierwszy raz dorwałam taką na Allegro, nie umiałam się z nią rozstać. Tej zimy przyszedł czas na zamówienie nowej. Wybór padł na przeuroczą czapkę ze sklepu PaperCats.pl :) W sklepie dotąd były dostępne wersje z uszkami w kolorach białym, czerwonym i różowym. Na tą zimę pokazał się też model z fioletowymi uszkami i to przesądziło sprawę :) Choć przyznam, że najchętniej kupiłabym wszystkie cztery kolory! :)


 
 
Czapka jest uszyta z bardzo grubego i cieplutkiego polaru :) Ma aż dwie warstwy polaru, dlatego sprawdza się nawet w duży mróz i nadal bardzo grzeje. Na uszka jest naszyty fioletowy polar w bardzo żywym i ciepłym kolorze. Na zdjęciu jednak kolor uszek wyszedł w odcieniu dość chłodnego fioletu, ale na żywo jest ładniejszy :) Czapka kosztowała 36 zł i zdecydowanie jest warta takiej ceny! Nie dość, że ciepła, to jeszcze kawaii! :) Pasuje do różnych alternatywnych stylów mody, jak goth, punk, emo, pastel goth, gyaru, lolita, ulzzang czy co tam lubicie :) Czapka jest naprawdę uniwersalna do każdego stylu! I na tyle wyjątkowa, że dzięki niej na pewno nie przejdziecie ulicą niezauważeni :) PaperCats.pl to polski sklep, więc zamówione rzeczy docierają błyskawicznie nawet Pocztą Polską :)
 
 
 
 
Czy wy też lubicie czapki z uszami? :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jeśli chodzi o same czapki to ja jestem zdania, że są one bardzo fajne. Ja jestem zdania, że również świetnie sprawdzają się kapelusze dziecięce https://hatfactory.pl/58-kapelusze-dzieciece-letnie które moim zdaniem warto jest mieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń